Welcome Guest!
 WoluweFöräldrar
Olympiskt bistånd  Carl Johan Åsenius
 Apr 28, 2005 06:53 PDT

Hej föräldrar,

Förlåt ett meddelande i sista minuten. Jag undrar bara om någon av er
eller i era klasser har tid/lust att hjälpa till på primärskolans
"Olympiad" i morgon under FootFest. När som helst mellan 10 och 12 går
bra.

Mötesplats: längdhoppsgropen/kulstötningsbanan vid idrottsplanen.

Skicka mig gärna e-post om ni kan, direkt till

asen-@mac.com

och inte till hela listan.

Många hälsningar,
Carl Johan

  Check It Out!

  Topica Channels
 Best of Topica
 Art & Design
 Books, Movies & TV
 Developers
 Food & Drink
 Health & Fitness
 Internet
 Music
 News & Information
 Personal Finance
 Personal Technology
 Small Business
 Software
 Sports
 Travel & Leisure
 Women & Family

  Start Your Own List!
Email lists are great for debating issues or publishing your views.
Start a List Today!

© 2001 Topica Inc. TFMB
Concerned about privacy? Topica is TrustE certified.
See our Privacy Policy.