Welcome Guest!
 medicinari
Re: Hrvatski lijecnik on-line  Srdjan Jerkovic
 May 31, 2001 08:54 PDT

 Nisam ni znao da imamo isti email ;)

Kako ti je samo uspjelo ;)
Lako...i nisam zato niti programer niti haker...;)

 Ocito ne znas za sva dogadjanja u HR cyber prostoru zadnjih 8-9
godina...

 ne, nisam bila cula za BBS sve dok Davor nije spomenuo.
steta sto se nesto takvo ugasilo...

Ma daj...kakva steta...Steta je sto mnogi nisu shvatili sto im se nudi...ali
to je neka druga prica...
( Danas me mnogi " vuku za rukav", traze ovo i ono, ali ja stvarno nemam
vremena niti volje...zivot je ipak nesto drugo ;)

 Umoran sam od praznih razgovora...

kako razgovor moze biti prazan? ;)
Lako...kada glava koja mice jezik suplje odzvanja...kao kad stavis skoljku
na uho...

 .. ali ne mozes cijeli zivot zivjeti na racionalnoj bazi!

Bas zbog ovog volim zene...

bas si izabrao argument sto volis zene...

Pa...neke je lijepo gledati, a neke slusati ( a neke ni jedno o toga )
...Naravno ima i onih drugih, ...ipak svima je zajednicko da sve sto rade -
rade "s dusom " ( osjecajima ) i to mi se kod zena svidja...Eto.
( Kundera kaze i da se i sve zene po necem..., ali ti necu reci ...procitaj
"Nepodnosljivu lakocu postojanja"...( barem prvih 5 strana )...;)

 I svoju "stvar" odavno drzim u rukama...

he he he... suzdrzacu se komentara, pada mi svasta na pamet ;o)))
Pa, rekao sam "u rukama", a ne "u ruci" ...;)))
Ne znam sto ti pada na pamet, ali ako je humor- pucaj...

 pa... khm... mislila sam na tastaturu ;o)))

Mislio sam da se "stvar" na latinskom kaze drugacije ;)

 ma ja necu biti niti pozicija niti opozicija, ja hocu zivjeti i raditi.
biti slobodna od gluposti, jada i zlobe.
Mislis da si jedina koja to zeli...

 Eto, i to puno govori...Adresa po izboru, "dozvola" Komore, clanci u
novinama,...sve jasno ko dan...
I sada bi mi trebali pljeskati inovaciji ???

aaaa to te je iznerviralo... pa to je sasvim jasno, o tome ne treba
diskutirati!
Nije :))) Samo sam konstatirao i poslozio onako kako mislim da treba.

 Vidio sam i tvoje stranice ( BTW koliko je stara tvoja slika ;)...

zadnja slika iz prakse u Stuttgartu ;)

Ok...;) Damama se neka pitanja ne postavljaju...Sorry.

 Mogla si domenu uzeti negdje drugdje po tebi prikladnom
imenu i preusmjeriti je na bilo koju hr domenu...

ali sam iz principa htjela imati domenu koja se zavrsava na .hr.
zato sam se uostalom vratila zivjeti u Hrvatsku ;)

Pa sad iz principa zivi u Hrvatskoj...

 Dobijem li kakve bodove od komore ???

 ne, ali mozes procitati gdje ces bodove skupljati.
Skupo i daleko..., ali vrijeme leti i morati cu poceti i o bodovima
razmisljati...( Zna li netko kakva je alternativa za bodove...Nekakav ispit
ili ...????

 Da li ce to postati i nas site, mislim da ovisi barem dijelom i o
nama.
To bi na sajtu valjda i pisalo...

 A da se ti lijepo drzis svog sajta i poradis na njemu ? Mislim da bi to
bilo bolje ulozeno vrijeme...

 sigurno. radovi su u tijeku ;)
Javi da vidimo...

 ( Ne zelim reci da ti je site los. Naprotiv. )

 sad se malo 'vadis' ;)
Ne. Nisi informaticar i ako si to sama radila to je sasvim OK.

uvijek se netko nadje ;)

<sad ti kazes: bas zbog toga volim zene ;o)>

Ne...Sada bih rekao " bolje netko - nego nesto " ;)

Lp
Srdjan

  Check It Out!

  Topica Channels
 Best of Topica
 Art & Design
 Books, Movies & TV
 Developers
 Food & Drink
 Health & Fitness
 Internet
 Music
 News & Information
 Personal Finance
 Personal Technology
 Small Business
 Software
 Sports
 Travel & Leisure
 Women & Family

  Start Your Own List!
Email lists are great for debating issues or publishing your views.
Start a List Today!

© 2001 Topica Inc. TFMB
Concerned about privacy? Topica is TrustE certified.
See our Privacy Policy.