Welcome Guest!
 Music Events
Seungyon-Seny Lee, koreansk g
=?ISO-8859-1?B?5HN0a29tcG9uaXN0IGJlc/Y=?=ker EMS!
 Johannes Bergmark
 Sep 12, 2002 02:08 PDT
Hej!
Skulle du kunna skicka ut detta på ems mailinglista snarast, är du
jättesnäll?

GÄSTKOMPONIST FRÅN KOREA PÅ EMS!
OBS! REDAN PÅ TISDAG!!!

TISDAG 17 SEPTEMBER kl 19.00
EMS
Seminarierummet / Studio 2
Söder Mälarstrand 61
Münchenbryggeriet
T Mariatorget
Fri entré!
Kom i tid, presentationen börjar prick!

Seungyon-Seny Lee (Sydkorea)

Den koreanska komponisten Seungyon-Seny Lee ska medverka vid den
internationella datormusikfestivalen ICMC i Göteborg denna vecka. Vi har
glädjen att i all hast ta emot henne två dagar innan hennes konsert i
Göteborg, för en multimedial presentation med åtta-kanalighet från hennes
MUTO 828 och projektioner.
    Vi möttes på Kuba i mars och jag hörde hennes stycke framföras, ett
vackert och starkt multimedialt verk. Det är också detta som ska framföras i
Göteborg. Detta innehåller interagerande musiker och interaktivitet, film
och flerkanalighet. Hör henne presentera och berätta om sitt arbete! En unik
chans!
    Hon är baserad på CCRMA i Stanford utanför San Francisco och har även
arbetat på IRCAM i Paris.
Här är hennes hemsida:

http://www-ccrma.stanford.edu/~senylee/

EMS:
http://www.ems.rikskonserter.se/

Fylkingen:
http://www.fylkingen.se

Surrealistgruppen i Stockholm:
http://www.users.wineasy.se/vertsurr/surrmainsv.htm

Bergmarks Instrumentuppfinningar - Surrealism - Manifest - Butoh - Ljuddikt
- Pianostämning/reparation:
http://www.musiker.nu/frim/bergmark.html

Johannes Bergmark
Ekensbergsvägen 53, bv
117 69 Stockholm
tel 08-185393
berg-@glocalnet.net

Om du inte vill ha mail som detta, svara mig och tala om det så tar jag bort
dig från listan.

  Check It Out!

  Topica Channels
 Best of Topica
 Art & Design
 Books, Movies & TV
 Developers
 Food & Drink
 Health & Fitness
 Internet
 Music
 News & Information
 Personal Finance
 Personal Technology
 Small Business
 Software
 Sports
 Travel & Leisure
 Women & Family

  Start Your Own List!
Email lists are great for debating issues or publishing your views.
Start a List Today!

© 2001 Topica Inc. TFMB
Concerned about privacy? Topica is TrustE certified.
See our Privacy Policy.