Welcome Guest!
 Yugntruf
di naye blitspost-reshime heybt zikh on ...  Yugntruf
 Nov 07, 2005 08:18 PST

khevre --

in a por minut arum vel ikh opshikn a pruvbrivl der nayer reshime. oyb
ir bakumt es iz alts vi es darf tsu zayn. oyb nit, lozt mikh visn:
yugn-@yugntruf.org.

mit der tsayt veln mir nit nitsn di Topica-reshime, ober af a vayle veln
onzogn aroysgeyen mit beyde reshimes.

bg

Folks --

In a few minutes I'll send a test message to the new email list. If you
receive it, all well and good. If not, let me know:
yugn-@yugntruf.org.

In time, this Topica list won't be used, but for a while, messages will
go out on both lists.

BG