Welcome Guest!
 ZPlayer 2001
Re: Sorunlar var  Hakan Bilir -Dragon Team
 Mar 27, 2001 05:09 PST
teşekkürler üstat :)
şimdilik byebye
not: Büyüksün!

 From: ZPlayer Support <zip-@turk.net>
To: zpla-@topica.com
Subject: Re: Sorunlar var
Date: Tue, 27 Mar 2001 02:39:09 -0800

merabaar..

Hakan Bilir -Dragon Team wrote:

 Selam arkadaşlar!
Size 1-2 sorum var, öncelikle bir kanala 2 klik yapınca açılan "IP*Works
ActiveX ...." ufak register isteyen ekrandan kurtulmanın bir yolu var
mı??

var :) duzeltilmis ve bulunan bug lardan ayrilmis halini yakinda net e
tekrar koycem.. o zaman alabilirsiniz..

---- ZPlayer v5.1 will be released in a short time. It will be bug free..

çünkü deli ediyor insanı! Bir de TV kanallarına 2 klik yapınca tv kanalı
açılıyor 1-2 saniye görüntü geliyor sonra ÇAT "disconnected" diyor ve
kesiliyor???

doorudur.. her defasinda da tekrar baglanmasi gerek.. otomatik olarak..
ben tekrar kontrol ederim..

 Ben de Zplayer2001 v5.0 var ama sizde de bu sorunlar varsa ve
bunları çözebilen varsa bana da yardım etsin lütfen?

dedim ya, yenisi geliyo..

Sevgiler, saygılar...

sevgiler...

-ZipZip

  Check It Out!

  Topica Channels
 Best of Topica
 Art & Design
 Books, Movies & TV
 Developers
 Food & Drink
 Health & Fitness
 Internet
 Music
 News & Information
 Personal Finance
 Personal Technology
 Small Business
 Software
 Sports
 Travel & Leisure
 Women & Family

  Start Your Own List!
Email lists are great for debating issues or publishing your views.
Start a List Today!

© 2001 Topica Inc. TFMB
Concerned about privacy? Topica is TrustE certified.
See our Privacy Policy.